Facilities

T

he Faculty of Communication at the University of Castilla-La Mancha is located in the multi-purpose building of the Campus of Cuenca. It is a building of almost 3,000 m2, built in 2010 and composed of 25 classrooms, 16 offices, two radio studios, a recording studio, a television set and several editing rooms and newsrooms. Accessibility is guaranteed in all the facilities; we have adapted classrooms for people with functional diversity. Also, we have a big library, a gym, a sports centre, coffee shops and green areas.

Vídeo promocional Facultad de Comunicación 2020:

El pasado 30 de junio de 2020 organizamos una visita virtual por las instalaciones de la Facultad de Comunicación de la UCLM.

Miembros del equipo decanal, profesores, técnicos y antiguos alumnos explicaron la organización de los grados (Periodismo, Comunicación Audiovisual y Doble Grado), mostraron las instalaciones y contaron sus experiencias y posibles salidas profesionales.

Si te perdiste la visita o te gustaría repetirla, aquí tienes un vídeo de la misma:

LA FACULTAD DE COMUNICACIÓN SE HA ADAPTADO A LAS PAUTAS DEL PROTOCOLO DE LA UCLM PARA PROTEGER A TODA LA COMUNIDAD UNIVERSITARIA.

Paseo Virtual 360 grados